Vesiralli 1

Kurssin nimi

Vesiralli 1

Kurssimaksu

220€ + seuran jäsenmaksu 40€.

kurssihinta sisältää lasten 14 x uintirannekkeen

Kurssipäivä ja ryhmätsunnuntaisin 14.1.-5.5.2024, kurssia ei järjestetä 18.2., 25.2. ja 31.3.

VR 1, ryhmä 1 klo 12:00 - 12:45

VR 1, ryhmä 2 klo 12:45 - 13:30

Kurssikertoja 13 - 14
Tunnin kesto (min)45 min
OpetusallasMonitoimiallas/pääallas
Kurssivaatimukset 25 metrin auttava uimataito, joka testataan kurssin aluksi ensimmäisellä tunnilla.
Kurssin koko

16 uimaria/kurssi

Ohjaajien lukumäärä2-4, joista 1-2 on lasten kanssa altaassa.
KurssivastaavaPirkko Hankonen, phankonen [at] hotmail.com
HuomioitavaaKurssihintaan sisältyy: opetus, uintiranneke, vesirallivihko ja pinssit sekä
 Vesipeto-Harraste passi (ryhmävakuutus)

Kurssin kuvaus

Vesirallikurssi on Suomen Uimaliiton suunnittelema kaksiosainen uinnin tekniikka- ja monipuolisuuskurssi, jonka tavoitteena on perehdyttää lapsi eri uintimuotojen alkeisiin. Kursseilla tutustutaan hauskasti ja haastavasti kilpauintitekniikan perusteisiin. Kurssi on jaettu kahteen osaan Vesiralli 1 ja Vesiralli 2 -kursseihin.

Vesiralli 1 -kurssit on suunnattu 6 - 10 vuotiaille lapsille, jotka haluavat kehittää uintitaitoaan ja saada varmuutta vedessä liikkumiseen. Vesiralli 1 -kurssi sopii hyvin monipuolisuusharjoitteeksi muita urheilulajeja harrastaville lapsille.

Vesiralli 1 -kurssin lopuksi suoritetaan taitotehtäviä. Hyväksytystä osasta lapsi saa muistoksi vesirallipinssin. Pinssit sisältyvät kurssin hintaan. Vesiralliohjaajina toimivat ohjaajat ovat käyneet SUiL:n vesiralliohjaajakoulutuksen.

Vesiralli 1 -kurssit alkavat tammi- ja elokuussa.

Vesiralli 1 -kurssille ilmoittaudutaan etusivulla olevan ilmoittautumislinkin kautta.