Vesiralli 2

Kurssin yleiset tiedot

Kurssin nimiVesiralli 2
Kurssimaksu

220€ + seuran jäsenmaksu 40€.

kurssihinta sisältää lasten 14 x uintirannekkeen

Kurssipäivä ja ryhmätlauantai  alk 13.1.2024

klo 12:45 - 13:30

OpetusallasPääallas (syvä allas, pituus 25 m)
Harjoituskertoja13 -14
Tunnin kesto (min)45 min
Kurssin koko20 uimaria
Ohjaajien lukumäärä3-4, joista 1-2 on lasten kanssa altaassa.

Kurssivaatimuksetyli 50 metrin uintitaito ja vesiralli 1 kurssin taidot.

HuomioitavaaKurssimaksuun sisältyy: opetus, uintiranneke, vesirallikirja ja pinssit sekä
 Vesipeto-harrastepassi (ryhmävakuutus)

HUOM! Vesiralli 2 vapautuvista kurssipaikoista antaa lisätietoja kurssien vastuuhenkilö Pirkko Hankonen, phankonen [at] hotmail.com.

Kurssin kuvaus

Vesirallikurssi on Suomen Uimaliiton suunnittelema kaksiosainen uinnin tekniikka- ja monipuolisuuskurssi, jonka tavoitteena on perehdyttää lapsi eri uintimuotojen alkeisiin. Kursseilla tutustutaan hauskasti ja haastavasti kilpauintitekniikan perusteisiin. Kurssi on jaettu kahteen osaan Vesiralli 1 ja Vesiralli 2 -kursseihin.

Vesiralli 2 -kurssi on suunnattu 7 - 10 vuotiaille lapsille, jotka haluavat kehittää uintitaitoaan ja saada varmuutta vedessä liikkumiseen. Vesiralli 2 kurssilla kehitetään vesiralli 1 kurssilla opeteltuja taitoja, sekä opetellaan uusia asioita monipuolisten harjoitteiden avulla.

Vesiralli 2 -kurssin lopuksi suoritetaan taitotehtäviä. Hyväksytystä osasta lapsi saa muistoksi vesirallipinssin. Vesiralliohjaajina toimivat valmentajat ovat käyneet SUiL:n vesiralliohjaajakoulutuksen.

Vesiralli 2 -kurssin suorittaneilla on mahdollisuus jatkaa uintitaivalta tekniikkarallikurssilla.

Vesiralli 2 -kurssi alkaa tammi- ja elokuussa,