Kurssien peruutusehdot

Järvenpään uintiklubi ry:n maksullisissa kursseissa noudatetaan seuraavia peruutusehtoja, ellei yksittäisen kurssin yhteydessä ole muuta ilmoitettu.

Ilmoittautuminen seuran kursseille päättyy muutama viikko ennen kurssin alkua. Osallistumisen voi perua perustellusta syystä ilmoittautumisen ollessa käynnissä käsittelykuluja vastaan (10€). Kurssille ilmoittautuminen on sitova paikan varaus kurssille, mutta ei vahvistus kurssipaikan saamisesta. Kurssipaikan peruminen perustellusta syystä ilmoittautumisen päättymisen jälkeen, ennen paikan vahvistusta onnistuu käsittelykuluja (25€) vastaan. Ilmoittautumisten sulkeutumisen jälkeen tehtävistä peruutuksista tai peruuttamatta jättämisestä veloitamme täyden osallistumismaksun.

Sairastumisesta johtuvissa peruutuksissa, jotka on tehty paikan vahvistamisen jälkeen, seuran johtokunta voi antaa luvan osallistumismaksun veloittamatta jättämiseen lääkärintodistuksen perusteella.

Kaikki peruutukset tulee tehdä kirjallisesti sähköpostilla:

Peruutusviestissä tulee mainita, kenen paikka peruutetaan ja mitä kurssia/ryhmää peruutus koskee. Jos paikka peruutetaan määräajan jälkeen, tulee yhdellä kertaa toimittaa kaikki materiaalit seuran johtokunnan päätöstä varten.

JUK pidättää oikeuden kurssien peruuttamiseen esimerkiksi vähäisen osanottajamäärän vuoksi sekä oikeuden mahdollisiin aikataulu-, ryhmä- ja paikkamuutoksiin. Seura ei ole velvollinen korvaamaan osallistujille kurssimaksua tai järjestää korvaavaa kertaa, jos kurssi joudutaan keskeyttämään tai kertoja jää väliin seurasta riippumattomista syistä (esim. kemikaalihäiriö altaassa estää altaan käytön).

Osallistumisvahvistukset ja laskutuskäytännöt

Lähetämme vahvistuksen kurssipaikasta.

Lisätietoa kurssista ja laskun toimitamme viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua sähköpostiin.