JUK uimakouluihin ja Vesiralleihin ilmoittautuminen on päättynyt

7.12.2021

JUK kevään 2022 uimakouluihin, Vesiralleihin ja Tekniikkaralleihin ilmoittautuminen on suljettu.

Kevät 2022

Ilmoittautumiset on suljettu. Paikan saaneille ilmoitetaan lähiaikoina paikasta ja tarkemmat ohjeet aloitukseen liittyen.

Uimakoulut järjestetään sunnuntai-iltaisin 16.1.-24.4.2022 klo 17:40-19:40. Kurssin hinta on 160€ + seuran jäsenmaksu 20€, jos jäsenmaksua ei ole syksyllä 2021 maksettu. Hinta sisältää 14x uintirannekkeen, opetuksen ja uimakouluvakuutuksen.

Vesiralli 1 järjestetään sunnuntaisin klo 12:00-12:55 ja 13:00-13:55. Kurssin hinta on 200€ + seuran jäsenmaksu 20€, jos jäsenmaksua ei ole syksyllä 2021 maksettu. Hinta sisältää 14x uintirannekkeen, opetuksen, Vesirallivihkon, suoritettavat pinssit ja Vesipeto-Harrastevakuutuksen. Kurssille osallistuminen vaatii 25m uimataidon, joka testataan ensimmäisellä kerralla.

HUOM!  HUOM!

Kun ilmoitat lapsesi JUK uimakouluun huomioithan tämän:

Uimakouluilmoittautuminen on sitova uimakoulupaikan varaus, mutta ei vielä vahvistus uimakoulupaikan saannista! Lähetämme JUK uimakoulutiedotteen uimakoulupaikan saaneille noin viikon kuluessa ilmoittautumisen päättymisestä.

Uimakoulupaikkojen jakoperusteet:

1. JUK uimakoulut ovat suosittuja ja  uimakouluissa jatkavat lapset ovat etusijalla uimakoulupaikkoja jaettaessa.

2. Kaikissa ryhmissä on kuitenkin aina tilaa verkkosivujen kautta ilmoittautuneille lapsille (väh 4 paikkaa/ryhmä)  ja mikäli  ilmoittautuneita tulee enemmän kuin avoinna olevia paikkoja on, arvomme paikat ilmoittautuneiden kesken.