Kesälomalle lompsis!

Päivi Uusiniemi
5.7.2016

Kausi 2015-2016 on lopuillaan, viimeisetkin kotimaiset kisat uitu ja nyt on aika nauttia Suomen suvesta ja rennosta menosta!

Kausi toi mukanaan monia, monia hienoja elämyksiä, upeita suorituksia  ja paljon hyviä hetkiä mutta myös huonot hetket kuuluvat urheiluun ja uintiin.

On hienoa olla jäsenenä tässä seurassa ja seurata  uimareidemme kasvamista pienistä uimakoululaisista ja vesirallilaisista upeiksi kilpauimareiksi ja uintiuransa jo päättäneiden nuorien innosta opettaa, ohjata ja kannustaa pieniä uimareita harrastamaan uintia ja kilpauintia. Tästä on hyvä jatkaa kanssanne kohti kautta 2016-2017.

Kiitokset kuluneesta kaudesta kaikille JUK kilpureille, kaikille harrasteuimareille, kurssilaisille, valmentajille, ohjaajille, toimitsijoille, huoltajille, kaikille mukana olleille!

JUK toivottaa kaikille aurinkoista kesää ja leppoisaa kesälomaa!