Rolloilijat aloittavat kesän arvokisaputken

14.6.2013

Vaasassa tänään alkavissa rollouinneissa mukana useita seuramme edustajia.

Tänään Vaasassa alkavat rollouinnit keräävät jälleen yhteen Suomen kovimmat 10-13 vuotiaat uimarit kisailemaan 50 metrin altaan herruudesta. Seurastamme starttasi kisamatkalle neljä kilpailuihin osallistuvaa uimaria, joiden starttimääräksi vakioitui 17 starttia. Vaasaan suuntaa myös rollokilpailuiden yhteydessä järjestettävän rolloleirin osallistujat, joita seurastamme löytyy myös useita.

Kilpailut alkavat tänään ensimmäisillä starteilla ja kisasuoritukset alkavan jokaisen seuraamme edustavan uimarin osalta. Lauri Jämsén (pojat 13), Emmi Saarela (tytöt 12) ja Jessika Rissanen (tytöt 12) aloittavat kisaurakkansa 100 metrin selkäuinneilla. Myös Aarne Myllynen aloittaa kilpailunsa 100 metrin vapaauinnilla pojat 11-vuotta sarjassa.

Kilpailut jatkuvat sunnuntai-iltaan asti, joten lisää kilpailukuulumisia kuvien kera myöhemmin.

Kilpailuja voi seurata Uimaliiton rollosivuilta ja reaaliaikaisesti livetimingin kautta.