JUKin 25-vuotisen taipaleen kunniaksi uudet verkkosivut on nyt avattu!

26.3.2013

Tervetuloa Järvenpään Uintiklubin uusille verkkosivuille. Verkkosivut on yksi osa seuran 25 -juhlavuoden uudistuksia. Lue lisää myös 25-vuotiskilpailusta!

Olemme kaikessa hiljaisuudessa siirtäneet vanhojen sivujen sisällön näille uusille sivuille ja nyt on oikea aika antaa teille jäsenille mahdollisuus tutusta rauhassa uusiin verkkosivuihin. Toivomme että viihdytte uusilla sivuilla. Viihtyminen on osa 25-juhlavuoden pääteemoistamme, ja tämä tulee näkymään seuran toiminnassa koko loppuvuoden ajan.

Järjestämme vuoden aikana kilpailuja jäsenillemme. Ensimmäinen kilpailu on jo alkanut ja osallistumalla voit voittaa 75 euron arvoisen seuran toimintaan käytettävän lahjakortin. Ohjeet kilpailuun osallistumisesta löydät navigointivalikon kohdasta "25v-kilpailu".

Sivut ovat vielä vaiheessa, mutta päivittelemme ne pikku hiljaa ajan tasalle. Puuttuuko sivuilta jotain oleellista? Ilmoita siitä meille niin kehitämme sivuja eteenpäin.