Jäseneksi

Järvenpään Uintiklubi on noin 400 jäseninen uintiurheiluseura, joka tarjoaa kilpauintiryhmien lisäksi jäsenilleen lasten ja aikuisten uintikursseja.

Liittymällä seuramme jäseneksi tuet samalla seuramme toimintaa, lasten ja nuorten uintiharrastusta sekä kilpauintivalmennusta.Jäsenenä saat myös rahan arvoisi etuja mm. Swimshopin kanta-asiakkuussopimuksemme kautta. Pyrimme myös kehittämään jäsenpalvelujamme jatkuvasti.

Voit liittyä seuran jäseneksi täyttämällä vasemmalta löytyvän jäsenhakemuksen. Saat paluupostissa ohjeet jäsenmaksun maksamisesta.

Seuran jäsenmaksu maksetaan kerran kalenterivuodessa.

Kurseille ja valmennusryhmiin ilmoittautuneiden  ei tarvitse tehdä erillistä jäsenhakemusta, jäsenmaksu laskutetaan kurssi- ja kausimaksujen yhteydessä.

JUK jäsenmaksu 1.12.2023

alk  40,00€.