Syksyn 2023 kursseille ilmoittautuminen avattu

23.8.2023 klo 07:00

Uimakoulut järjestetään lauantaisin klo 9.15-11.15 välisenä aikana. Kurssin hinta 190 € + seuran jäsenmaksu 25€. Hinta sisältää 14x uintirannekkeen, opetuksen ja uimakouluvakuutuksen.

Ilmoittaudu Vesikirppuihin - ryhmään ilmoittautuminen suljettu
Ilmoittaudu Sammakoihin - ryhmään ilmoittautuminen suljettu

Ilmoittaudu Meduusoihin - ryhmään ilmoittautuminen suljettu

Ilmoittaudu Pyöriäisiin - ryhmään ilmoittautuminen suljettu

UImakoulu ilmoittautumiset on suljettu. Vapaana olevat paikat arvotaan ja uimakoulupaikan saaneille lähetetään infokirje ensi viikon aikana.

Vesiralli 1 järjestetään sunnuntaisin klo 12:00-12:45 ja 12:45-13:30. Kurssin hinta 210€ + seuran jäsenmaksu 25€. Hinta sisältää 14x uintirannekkeen, opetuksen, vesirallivihon, suoritettavat pinssit ja Vesipeto -harrastevakuutuksen. Kurssille osallistuminen vaatii 25m uimataidon, joka testataan ensimmäisellä kerralla.

Ilmoittaudu Vesiralli 1 klo 12:00-12:45

Ilmoittaudu Vesiralli 1 klo 12:45-13:30

Vesiralli 1 vapaita paikkoja voi tiedustella Pirkko Hankoselta phankonen (@) hotmail.com

HUOM!  HUOM!

Kun ilmoitat lapsesi JUK kursseille huomioithan tämän:

Ilmoittautuminen on sitova paikan varaus, mutta ei vielä vahvistus paikan saannista! Lähetämme JUK kurssitiedotteen paikan saaneille noin viikon kuluessa ilmoittautumisen päättymisestä.

Kurssipaikkojen jakoperusteet:

1. JUK kurssit ovat suosittuja ja  kursseilla jatkavat lapset ovat etusijalla paikkoja jaettaessa.

2. Kaikissa ryhmissä on kuitenkin aina tilaa verkkosivujen kautta ilmoittautuneille lapsille ja mikäli ilmoittautuneita tulee enemmän kuin avoinna olevia paikkoja on, arvomme paikat ilmoittautuneiden kesken.