JUK lasten kursseille ilmoittautuminen on suljettu

15.12.2022

Ilmoittautumiset on suljettu. Paikat saaneille pyritään ilmoittamaan mahdollisimman pikaisesti.

Uimakoulut järjestetään lauantai-iltaisin 15.1.-6.5.2023 klo 15:00-17:30. Kurssin hinta 170€ + seuran jäsenmaksu 25€. Hinta sisältää 14x uintirannekkeen, opetuksen ja uimakouluvakuutuksen.

Ilmoittaudu Vesikirppuihin - ilmoittautuminen suljettu
Ilmoittaudu Sammakoihin - ilmoittautuminen suljettu

Ilmoittaudu Meduusoihin - ilmoittautuminen suljettu

Ilmoittaudu Pyöriäisiin - ilmoittautuminen suljettu

Vesiralli 1 järjestetään sunnuntaisin klo 12:00-12:45 ja 12:45-13:30. Kurssin hinta 200€ + seuran jäsenmaksu 25€. Hinta sisältää 14x uintirannekkeen, opetuksen, Vesirallivihkon, suoritettavat pinssit ja Vesipeto-Harrastevakuutuksen. Kurssille osallistuminen vaatii 25m uimataidon, joka testataan ensimmäisellä kerralla.

Ilmoittaudu Vesiralli 1 klo 12:00-12:45 - ilmoittautuminen suljettu

Ilmoittaudu Vesiralli 1 klo 12:45-13:30 - ilmoittautuminen suljettu

Vesiralli 1 vapaita paikkoja voi tiedustella Pirkko Hankoselta phankonen (@) hotmail.com

HUOM!  HUOM!

Kun ilmoitat lapsesi JUK uimakouluun huomioithan tämän:

Uimakouluilmoittautuminen on sitova uimakoulupaikan varaus, mutta ei vielä vahvistus uimakoulupaikan saannista! Lähetämme JUK uimakoulutiedotteen uimakoulupaikan saaneille noin viikon kuluessa ilmoittautumisen päättymisestä.

Uimakoulupaikkojen jakoperusteet:

1. JUK uimakoulut ovat suosittuja ja  uimakouluissa jatkavat lapset ovat etusijalla uimakoulupaikkoja jaettaessa.

2. Kaikissa ryhmissä on kuitenkin aina tilaa verkkosivujen kautta ilmoittautuneille lapsille (väh 2 paikkaa/ryhmä)  ja mikäli  ilmoittautuneita tulee enemmän kuin avoinna olevia paikkoja on, arvomme paikat ilmoittautuneiden kesken.