Päivi Uusiniemi palkittiin Seurasydämellä

Tiina Lehtonen
30.11.2021

Seuramme puheenjohtajalle Päivi Uusiniemelle myönnettiin marraskuussa Seurasydän.

Seuramme pitkäaikainen vapaaehtoinen puheenjohtajamme Päivi Uusiniemi palkittiin kukkasin, hupparein ja kunniakirjoin marraskuun aikana Seurasydämellä.

Vaikka Päivi väitti tietävänsä kaikki seurassa tapahtuvat asiat, tämä onnistuttiin pitämään myöntämiseen saakka salassa. Pikku linnut kertoivat, että meinasi lounas pöydässä mennä väärään kurkkuun lassit, kun tieto palkinnosta pamahti seuramme sähköpostiin Päivin silmille.

Seuramme perustelut, miksi Päivi Seurasydämen ansaitsee kuului seuraavasti:

"Päivi on seuramme liima ja jokapaikan höylä. Harva puheenjohtaja muistaa seuran kaikki uimarit ja kurssilaiset nimeltä ja vielä lähes kaikki vanhemmatkin. Päivi on Järvenpään Uintiklubin toiminnassa mukana suurella sydämellä, vaikka omat pojat onkin aikaa sitten jo uinnin lopettaneet. Seuraamme jää isot saappaat täytettäväksi, kun Päivi joskus puheenjohtajuudesta luopuu."

Vielä kerran johtokunta onnittelee Päiviä, olet Seurasydämen ansainnut!