Mikko Luomala kahden kilparyhmän valmentajaksi

Päivi Uusiniemi
14.7.2015

Järvenpään Uintiklubin johtokunta on kokouksessaan 1.7.15 nimittänyt JUK:in uudeksi juniorivalmentajaksi Mikko Luomalan.

Juniorivalmentajaksi valittu Mikko Luomala jatkaa 1.8.15 alkaen juniorivalmentaja Jukka Nissisen hienoa ja menestyksekästä valmennustyötä Pikku-Rollojen ja Rollo/IKM ryhmien valmentajana.

Mikko on tuttu valmentaja JUK:ssa, sillä hän valmentanut seuran kilpauintiryhmiä vuosina 1996 - 2004. Hänellä on oma uimaritausta nuoruudestaan Lappeenrannan Uimareissa ja uintiura on jatkunut näihin päiviin asti harrastusmielessä seuran mastersryhmässä. Mikko jatkaa myös pestiään JUK:n johtokunnan jäsenenä sekä valmentajayhteistyöhenkilönä vuoden 2015 loppuun.

Järvenpään Uintiklubin johtokunta kiittää valmentaja Jukka Nissistä hienosta ja tuloksia antaneesta valmennuskaudesta 2014 - 2015 ja toivottaa Mikko Luomalan tervetulleeksi JUK:n uudeksi juniorivalmentajaksi.

Aurinkoista ja lämmintä loppukesää!

JUK johtokunta