25-vuotis kilpailun voittajat on nyt arvottu!

31.5.2013

Seura täyttää tänä vuonna 25-vuotta ja juhlistamme vuotta mm. 25-vuotis kilpailun merkeissä. Kilpailu on nyt päättynyt ja voittajat on tiedossa!

JUK järjesti 25-vuotisen taipaleensa johdosta 25-vuotis kilpailun johon kaikki seuran tämän vuoden jäsenet ja kunniajäsenet saivat automaattisesti yhden arvan käyttöönsä. Tämän lisäksi arpoja jäsenet saivat kerättyä mm. liittymällä seuramme Facebook-sivuille sekä osallistumalla seuran kevätkokoukseen.

Arvonnan pääpalkinnon 75 euron lahjakortin lisäksi arvottiin kaksi kappaletta seuran uimalakkeja. Arvontaan osallistui yhteensä 160 seuran jäsentä, joilla oli yhteensä noin 200 arpaa käytössä. Onnetar suosi seuraavia henkilöitä:

1. Helmi Käkelä, 75 euron lahjakortti seuran kursseille tai ryhmien valmennusmaksuihin

2. Elias Reponen, 10 euron arvoinen JUKin uimalakki

3. Ella Haravuori, 10 euron arvoinen JUKin uimalakki

Ilmoitamme voittajille henkilökohtaisesti mistä ja miten voitot voidaan lunastaa. Onnea voittajille!

Kiitos myös arpojille; Marialle, Arille ja Anninalle :)