Suomi - Viro maaottelu - Tony mukana karkeloissa

Eero Koivula
24.5.2013

Järjestyksessä 49. Suomi-Viro maaottelu järjestetään tänä vuonna Tallinnassa. Seuramme uimari Tony Eriksson edustaa Suomen värejä nuorten maajoukkueessa vielä huomenna lauantaina.

Suomi - Viro maaottelu on tukevassa Suomen johdossa ensimmäisen kisapäivän jälkeen. Tallinnaan on matkannut yhteensä 47 uimarin joukkue ja yksi edustajista on seuramme uimari Tony Eriksson. Tony voitti perjantain aamujakson kummatkin lajinsa kasvattaen Suomen pistetiliä. 50 metrin perhosuinnissa voitto kirjattiin ajalla 26.29 ja 100 metrin vapaauinnissa ajalla 53.11.

Perjantain iltajaksossa Tony sijoittui 100 metrin perhosuinnissa toiseksi ajalla 57.04. Lisäksi Tony osallistui 4 x 100 metrin vapaauintiviestiin uiden aloitusosuudella ajan 53.31. Suomen junioripojat sijoittuvat viestissä neljänneksi.

Kisat jatkuvat vielä lauantai aamuna.

Maaottelun tuloksia voit tihrustella Uimaliiton sivuilta.

Aamujakson livelähetys löytyy täältä.