Mikael Natuselle SVUL Uudenmaan piirin harjoittelustipendi

22.4.2013

SVUL:n Uudenmaan piiri myönsi vammaisuimari Mikael Natuselle 500 euron arvoisen harjoittelustipendin. Johtokunta onnittelee Mikaelia stipendistä!

Järvenpään Uintiklubin vammaisuimari Mikael Natunen menestyi viime vuonna erittäin hyvin kilpailuissa. Johtokunta perusteli stipendihakemusta seuraavin perustein: "Nousujohteisen uintiuran lisäksi Mikael on loistava esikuva muille uimareille ja urheilijoille tunnollisen harjoittelun tuomasta menestyksestä ja pitkäjänteisestä kehityksestä."

Mikaelin saavutukset vuodelta 2012 ovat myös vakuuttavat, sillä Mikael saavutti vuoden aikana yhteensä viisi vammaisuinnin SM-hopeamitalia. Ensi viikonloppuna Mikael suuntaa Brittien mestaruuskilpailuihin, jotka järjestetään Sheffieldissä.

Mikael pokkasi stipendin johtokunnan kokouksen yhteydessä ja oli erittäin tyytyväinen SVUL:n Uudenmaan piirin myöntämästä stipendistä. Kiitos SVUL ja kiitos MIkael!